Als familiebedrijf kijken we altijd vooruit. Dat doen we al meer dan 100 jaar. We zetten ons elke dag in voor de dingen die er toe doen. We maken impact, op de korte en op de lange termijn. Steeds stellen we ons de vraag hoe we, met onze kennis van techniek, bij maatschappelijke ontwikkelingen van betekenis kunnen zijn. Hoe we omgevingen groener, gezonder en slimmer kunnen maken. Dat doen we voor onze mensen. Voor onze klanten. Voor generaties.
Techniek is onze basis, onze mensen zijn onze kracht. Samen maken we ons bedrijf, samen zijn we Kuijpers. Dit willen we nog duidelijker naar voren laten komen in onze huisstijl. Daarom staat in ons logo vanaf nu de mens – letterlijk – voorop.
Het oranje beeldmerk hebben we een metamorfose gegeven. We maken hiermee de sprong van techniek naar mens. De vorm staat voor een persoon die de wereld omarmt. Een betere wereld voor de volgende generatie. Vanuit een ander perspectief herken je een persoon die juicht, met twee armen in de lucht. In 2021, tijdens ons jubileumjaar, hebben we bovendien het predicaat Koninklijk gekregen. Een bijzondere erkenning die natuurlijk ook in ons nieuwe logo thuis hoort. Daarnaast hebben we de blauwe Kuijpers-letters in een moderner jasje gestoken.