Vorige week werd ons team dat werkt bij onze klant Hogeschool Utrecht(HU) verrast en in het zonnetje gezet. Begin dit jaar is onze samenwerking met HU gestart.
Onze mensen zijn hier dagelijks werkzaam voor onderhoud en projecten, maar kregen onlangs te maken met een crisis. Eind september viel, door een lekkage, plotseling de stroom uit in één van de gebouwen van HU door water in de aanwezige elektrische infrastructuur. Het pand bleef uiteindelijk maar twee weken dicht. In die twee weken is er door de mensen van de Hogeschool en van Kuijpers hard gewerkt aan een oplossing.
En die kwam er: Binnen no-time werden er een aantal tijdelijk verdeelkasten als vervanging van de defecte infrastructuur geplaatst, waar vanuit met noodvoedingen de rest van het gebouw weer werd voorzien van spanning. Dit is een tussenoplossing: volgende zomer wordt de oude defecte infrastructuur vervangen voor een nieuw tracé, die heeft een lange levertijd.
Er is samen hard gewerkt om de impact van deze crisis te beperken. Als dank voor de inzet wilde Tineke Zweed, lid College van Bestuur HU, ons Kuijpers team persoonlijk bedanken: “We zijn ontzettend blij met hoe Kuijpers samen met HU heeft geacteerd en bedanken hen voor de snelheid en kwaliteit die ze in deze crisis geleverd hebben. En dat in zo’n prille samenwerking, dat vinden wij bijzonder!”. Dit onder het genot van een taartje van de HU.
Meer weten over deze crisis en de aanpak van de Hogeschool Utrecht? Lees hier meer: https://trajectum.hu.nl/na-de-stroomstoring-zo-werkt-het-crisisteam-van-de-hu/