We willen een betere wereld doorgeven aan de volgende generatie. Daar horen stevige ambities bij op het gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen. Na een stakeholdersonderzoek hebben we de afgelopen jaren onze MVO-strategie richting 2030 vormgegeven. Deze is opgebouwd uit drie pijlers: Milieu, Sociaal en Bestuur. Elk van deze pijlers bestaat uit een aantal kernthema’s. Binnen die kernthema’s werken we voortdurend aan bestaande en nieuwe initiatieven. We leveren onze bijdrage aan maatschappelijke vraagstukken, zoals klimaatproblematiek, energiecrisis en de circulaire economie. Tegelijkertijd staan onze mensen en een duurzame en vitale bedrijfsvoering centraal. We inspireren en motiveren zowel onze eigen mensen als onze klanten en ketenpartners om samen veranderingen door te voeren. Met name op het gebied van de circulaire economie willen we koploper zijn en in de keten een voorbeeldfunctie vervullen.
Maatschappelijk verantwoord ondernemen is voor Kuijpers niet nieuw. Dat doen we al ruim 100 jaar. Het zit in ons DNA. Daarom zijn de MVO-pijlers op een natuurlijke manier ingebed in onze organisatiestrategie, waarin circulariteit, energie en vitaliteit centraal staan. Wat wel relatief nieuw en in ontwikkeling is: het meten, verantwoorden en verbeteren van MVO-prestaties. Hierin gaan we steeds een stapje verder.
Aanvragen
Jaarverslag 2024
Ik wil graag het jaarverslag 2024 per post ontvangen