Jaarverslag 2020: de kracht van Kuijpers

11 mei 2021
Gezamenlijke kracht zorgt voor een goed jaar

Vandaag verschijnt het jaarverslag over 2020. Een jaar als nooit tevoren. Waar de start van 2020 er nog uitzag als gebruikelijk voor een nieuw jaar, werden we medio maart geconfronteerd met COVID-19 en de ongekende (maatschappelijke) impact hiervan. Het maakte dat samenwerken en ondernemen zoals we deden, niet meer ging. Geconfronteerd met een nieuwe realiteit hebben we echter snel onze weg gevonden. In lijn met de maatregelen vanuit de overheid was onze branche een van de eerste om met aanvullende protocollen door te kunnen werken. We bewezen wederom wendbaar te zijn: we hielden met vereende krachten koers. Onze mensen toonden zich flexibel en gedreven, bleven met de nodige aanpassingen ondernemen en samenwerken. Eigenschappen die in het DNA van Kuijpers zitten: in tijden van crisis komen onze ware kracht en doorzettingsvermogen meer dan anders naar voren.

Onze gezamenlijke kracht zorgt voor goede resultaten in een bewogen jaar. We kijken - ondanks alle persoonlijke uitdagingen - financieel gezien terug op een goed jaar. Onze omzet is 275 miljoen euro en stijgt met 6% ten opzichte van vorig jaar. De winst voor belasting komt uit op 14,1 miljoen euro en is met 26% gestegen ten opzichte van 2019.

Aukje Kuypers: "Ondanks veranderende omstandigheden en persoonlijke uitdagingen konden we doorgaan met ons werk en dat hebben onze mensen met grote inzet, creativiteit en ondernemerschap gedaan. Dat maakt mij trots!"
Ga terug